min dag!

Hej. jag har precis kommit hem från stallet! red ut en sväng och red mycket skänkelvikningar & några galoppbyten med 2-3 travsteg imellan! gick super! :D knoppade henne sen.. DET GÅR! jag suger på att knoppa och det ser för j*vlit ut! menmen.. hur ska det gå för mig att tävla dressyr lixom.. buhö.
På lördag blir det kanske kval till KM, stilhoppning! annars ska jag nog hoppträna på söndagen! sen ska jag tävla (troligtvis) LC på Ågesta (lokalt) Gick tyvär inte att ställa in på avdelning B (ungponny) på clearround klassen, så gick inte att anmäla då  konstigt nog. Menmen, vi ser det iallafall bara som träning! känns det inte bra på framhoppningen kommer jag ju inte tävla och det tror jag ni förstår. men man kan ju alltid försöka. och 90 är ju inte så jättehögt.. bara 10 cm högre än 80 så skitsamma! är ju på hemmaplan också ;)
mina snygga host knoppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0