Morgondagens ridpass

Imorgon ser min dag ut så att jag ska först rida kl. 12. Eller vi har snarare teori. Jag missade ju min teori i tisdags eftersom att jag var sjuk, så jag hoppas verkligen att vi gör samma sak, så att jag inte missar något.

Sedan åker jag till Flippan med mamma och då hoppas jag verkligen att jag kan rida i ridhuset och att mamma kan fotta mig, så att ni får lite nya bilder snart! Ska fortsätta att jobba med galoppen hade jag tänkt. Jag brukar typ bara galoppera några varv i början eller i slutet i varje varv, sen inget mer. För jag har finslipat mer på skritt och trav. Men nu ska jag finslipa mer på galoppen!

Sedan ska jag åka med pappa till skogås centrum och ta ut pengar till falun, och köpa godis, läsk och sånt till buss resan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0