Mot nästa stall!

Nu sitter jag och mamma säkert i bilen påväg till Flippan. Eftersom att det här också är ett tidsinställt inlägg så vet jag inte säkert vad vi gjorde på teorin. Idag tror jag inte att vi har så bråttom hos Flippan, om inte mamma vill hem förståss. Jag ska kolla så att såret inte har blivit värre och så ska jag tvätta det lite och kolla så att hon inte är öm eller haltar. Men det tror jag inte eftersom att hon inte var det igår, men man kan aldrig vara nog försiktig med de små liven. 

Rider i ridhuset idag, hoppas jag om det inte är träning. Mamma fottar förhoppningsvis ett par bilder också! Men några bilder knäpper hon nog. Om det inte blir uteritt förståss då det är väldigt svårt att hinna med min och Flippans takt och Flippan har inte tid att stå still ute heller för den delen!

 


Kommentarer
Postat av: José :>

mysig bild :D

2011-03-26 @ 16:08:58
URL: http://kjl.blogg.se/
Postat av: Michaelkarolina

Nice security code. Does it work?

2011-11-12 @ 20:39:34
URL: http://michaelkarolina.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0