Nu väntar duschen

Jag kom hem från stallet för kanske en halvtimme sedan. Red Cindy och det gick jätte bra, men inte lika bra som i lördags, men jag är jätte nöjd ändå! Hon bet sig tag lite i höger men sedan blev hon jätte fin! :)

Jag och mamma har sedan fixat lite på TDB och lagt till Flippan på mina hästar eftersom att jag ska tävla lokalen på Ågesta på långfredagen. Sedan så försökte vi byta ut mitt Lokal licens till Ridskoleryttar licens eller vad det heter, men vi förstod inte hur vi gjorde så mamma ska ringa imorgon!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan går jag nog och lägger mig. Är riktigt trött! Dock somnade jag inte i skolan idag! ;)




Kommentarer
Postat av: Mirjam

sv: åh kan förstå de! :D

2011-03-09 @ 18:43:21
URL: http://mdik.blogg.se/
Postat av: Mattiskristina

A very nice site keep it up. Regards

2011-07-07 @ 10:32:45
URL: http://mattiskristina.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0