Rensa bilder

Just nu ligger jag i soffan och slappar lite. Jag kom hem från skolan för ungefär en halvtimme sedan. Jag fick gå tidigare ifrån skolan idag så därför kom jag hem mycket tidigare!

Idag måste jag verkligen rensa min dator på bilder för jag har verkligen tusentals bilder av samma bild, och det tar bara massor av onödigplats så jag ska verkligen försöka att sortera lite. Och så kommer jag försöka att få upp lite nya och fräsha bilder här på bloggen, men jag orkar inte gå igenom alla!

Imorgon är jag som sagt ledig vilket är jätte skönt och då åker jag till Flippan och ska försöka att fotta nya bilder men eftersom att jag lär vara ensam så har jag nog ingen som fottar tyvär! Ska iallafall träna dressyr och programdelar till den Lokala.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0