Ridövningar?

Har ni svårt att komma på olika ridövningar som du kan träna på med din häst?

Jag har ett rätt stort problem med det. Rider mycket skänkelvikningar, öppnor och typ volter, men jag gör liksom inte övningar. Jag måste verkligen bli bättre på det men jag tycker faktiskt att det är svårt. Eftersom att jag alltid har ridit på ridskola nästan hela mitt liv så är jag så van att jag gör de övningar någon ger mig. Det blir bättre och bättre nu, men är fortfarande inte riktiga övningar. Sedan vet jag att jag kan göra övningar som jag gjort på ridlektioner.

Har ni några tips på ridövningar eller hur jag kan bli bättre på att komma på egna övningar?


Kanske ska pröva denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0