rörigt inlägg.

hejhej, förlåt att jag inte har bloggat något. igår var jag hos Gucci, red ut med Johanna & Lv och stackars Mirre fick springa med!
Efter det fick jag brottom till ridskolan! Red markarbete på ponnyn Cindy, världens tjockaste, ärligt talat! Emma brukar alltid rida henne! jag ska skriva ett dagens ridpass om lektionen!
Sen kom jag hem och då hade jag ont i halsen så jag gick och la mig på en gång. Imorse vaknade jag men jätteont i halsen, nacken & huvudet och kände mig verkligen sjuk. *IGEN* har legat hemma 3-4 veckor.. vi bokade tid till vådcentralen men vi missade den, så ska dit klockan halv 8 ikväll.

Mamma kanske ska handla någonting till mig idag, eftersom vi ska lämmna tillbaka sadelgjorden, som vi bytte, för att plattan  där fram var för stor. Och jag behöver lite saker till hopptävlingen i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0