styrkor och svagheter.

mina stryrkor som ryttare:
-envis/bestämd.
-orädd.
-rider mycket med skänklar och sitsen.
-lugn.
-bra på att sitta kvar.
-sätter alltid hästen i första hand.
några svagheter:
-kan bli ryckig och stum i handen.
-trampar ner vänsterfoten mer än höger.
-får dålig sits när jag rider i hoppsadlar.
-har svårt att bli arg/säga ifrån till Gucci när hon dummar sig (tex bockar,stegrar).


jag tror att jag skulle kunna komma på 10000 till svagheter, men man ska istället tänka på sånt som är bra. fast det var väldigt väääldigt svårt att komma på styrkor, jag ska nog börja tänka på det när jag rider, alltså vad jag gör bra. blir ju lite svårt ute i skogen.. men när jag får rida i ridhus eller när ridbanan har smält!
kommentera jättegärna några styrkor och svagheter ni har, och hur ni ska göra för att förbättra dom!

Kommentarer
Postat av: Nora

Följer er via bloglovin , följ min blogg ? :)

2011-03-12 @ 09:57:06
URL: http://hundhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0