Sushi-time!

Just nu sitter jag i soffan och äter sushi som jag köpte påvägen hem från vårdcentralen. Det är så j'vla jobbigt på vårdcentraler. Jag var där i 1 timme! Man fick ju vänta 20 minuter varje gång jag skulle någonstans. Först skulle jag ju in och prata med läkare. Hon var 10 minuter sen. Sen efter det skulle jag in på labb och då fick jag vänta 20 minuter. Jag var där inne och tog blodprover osv. Sedan fick jag gå ut i vänterummet och vänta ytterligare en kvart på att få träffa min läkare igen! Suck. Jaja, jag har iallafall inte halsfluss, bara ett virus och min läkare sa att jag inte får utföra något fysikt och inte idrotta. Så jag får inte åka till flippan innan jag blir frisk :(

Jag hoppas att jag är frisk på torsdag iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0