Teorin

Hade som sagt teori idag och det var väldigt roligt och lärorikt på samma gång. Jag hade först voltige på Adette och sedan sitsträning på Britta. På voltigen så skulle 2 andra i gruppen säga vad jag skulle göra, typ sitta bakochfram, damsadel, blunda osv. Väldigt kul. Vi skulle hoppa upp medans Adette travade och jag kom upp på första försöket. Skulle sedan saxa i skritt och jag som aldrig hade saxat, klarade det på första försöket då också! Skulle sedan sitta bak och fram, och då så säger Jossan och de två andra eleverna att jag ska galoppera, bakochfram, och det är det absolut roligaste jag har gjort på länge haha! Sen travade adette jätte fort så jag trodde att jag skulle ramla av. Slutade voltigen genom att stå på adettes rygg och hon var så snäll.

Sedan hade jag sitsträning på Britta och då skulle också 2 tjejer stå och säga vad man skulle förbättra med sitsen. Det gick väl sådär och traven gick väl halft som halft. Iallafall var Britta så duktig och det var jätte roligt!

Video kommer strax när jag fått in en låt!


Dålig bild, då den kommer från videon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0