Uteritt med busfröt

Red ut, mamma gick med. vände in på en "äng" Och då gör hon såklart vääärldens största bocksprång helt från ingenstans? sen var hon skitpigg & galet busig! bockade hela tiden! hon har aldrig bockat såhär mycket & stora bocksprång! hon var vääääldigt glad och bara sprang och busade! sen red jag lite dressyr.. alltså pyttelite. red på en volt men hon var så pigg och ville inte jobba. hon var lite småstissig och ville bara springa! tränade också på att stå stilla. Mamma fottade lite, men hon tog sönder mitt objektiv! så jag har inget nu! eller joo jag har tele-objektivet.

Juste, red med flätade lädertyglar.. aj vad ont det gjorde i fingrarna när hon bockade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0