Uteritt



Idag red jag ut med Flippan i drygt 35 minuter me hon hade så mycket energi och jag kunde inte trava och galoppera nästan någonting eftersom att det var väldigt halt. Så jag travade och galopperade henne lite i ridhuset och sedan skrittade jag ut med henne i 10 minuter till så att hon fick skritta av ordentligt. Jag red i nästan 1 timme.



Hon var rätt seg påvägen bort från stallet, men inte när jag travade en liten sträcka. Då blev hon super pigg men hon lyssnade jätte bra!

Sedan på den störrevägen där jag brukar galoppera var hal så jag skrittade där och gjorde lite öppnor och skänkelvikningar. Sedan hittade jag en liten stäcka som jag galopperade rätt lugnt på för det var så knölig men inte hal.

Sedan i ridhuset gick det jätte bra. Hon lyssnade super och var jätte mjuk och inte alls stel! ^^


Bilder från januari


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jättefina bilder :) :) <333

Kram Hannah

2011-03-13 @ 18:23:59
URL: http://ponnytjejen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0