v. 12- Ridmässigt

Jag tänkte bara skriva om hur min vecka kommer se ut ridmässigt.

Tisdag-
Ingen ridning för min del då jag antagligen fortfarande är sjuk, så jag avbokar min ridning..

Onsdag-
Jag ska till Flippan. Om jag mår bättre så rider jag ett ridpass, men annars tar jag en promenad med henne och åker och mockar och myser med henne.


Torsdag-
Åka till Flippan (har henne onsdag- söndag).  Om jag fortfarande känner mig hängig så rider jag nog ut och joggar henne eftersom att jag säkert mår bättre på torsdag. Bara jag inte har feber så ska det nog funka utmärkt att rida!



Fredag-
Eftersom att jag är ledig på fredag så ska jag först till min kompis Elin och fixa en sak och sen efter det åker jag direkt till Flippan. Då rider jag nog ett dressyrpass i ridhuset och tränar mer på programdelar och kanske rider igenom LB:2 programmet.



Lördag-
Först är det ridning som vanligt kl. 12 och sedan åker jag till min favorit pålle! Vi får se hur vädret är.  Om det är strålande så blir det uteritt eftersom att Flippan älskar att springa av sig utomhus!



Söndag-
Det blir antagligen ridning i ridhuset eftersom att jag måste träna inför tävlingen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0