Veckans planer

I veckan blir det inte så mycket ridning för mig. Inga extra gånger eller något sånt. Tråkigt men lite skönt så kan jag plugga lite, men jag tackar inte nej till ridning iallafall!

Måndag-
På måndag ska jag inte göra något speciellt. Hemma och plugga tror jag att det blir!

Tisdag-
På tisdag blir det ridning som vanligt kl. 20.00. Jag tror att jag kommer få Cindy igen! :d

Onsdag-
Ingen ridning. Plugg

Torsdag-
Ingn ridning. Plugg och datan!

Fredag-
Hemma kväll men familjen!

Lördag-
Min vanliga ridlektion kl. 12. Hoppas att jag får Cindy då också!

Söndag-
FLIPPAN ♥

Mina planer lär ju ändras eftersom att jag säkert kommer träffa kompisar och så ändrar jag ju alltid!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0