You are my life

Nu har jag precis kommit hem från Flippan! Jag red ut som jag hade planerat, och det var bäcksvart så jag red med pannlampa, mysigt. Flippan var jätte glad över att få komma ut igen. Hon vilade ju igår, så hon var väldigt pigg! :D Vi skrittade mest eftersom att det var rätt halt på vägen, men vi hittade en liten väg där vi kunde galoppera en bit. Hon vart ännu mer taggad så påvägen hem så taktade hon hela tiden, så jag blev lite sur för såfort jag gjorde halt och försökte få henne att skritt, taktade hon iallafall. Och ibland började hon galoppera på stället så jag gick in i ridhuset och travade av henne där för att få henne att slappna av, och då var hon verkligen jätte fin! Hon var lugn och lyssnade jätte bra. Fick till och med beröm från en privatryttare där att jag rider Flippan så bra! :D Då blev jag glad ^^ Haha, iallafall sen skrittade jag av henne en stund och sen fick hon äpple och lite havre! :)

Just nu sitter jag och typ redigerar lite bilder och skickar bilderna till Johanna på hon och Lavenza! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0